Tjugoyfyra år

Så, födelsedagen är ett faktum och dagens tävling på arbetsplatsen slutade i någorlunda succe då jag satt i den vinnande sitsen. Men det är jag absolut värd då jag slet som ett djur i dag och avvek utmattad, slut som artist. Jag satsade min energi, min ork på denna tävling och tror och hoppas att jag hade ett värdigt bidrag. Tävlingen handlade om antal samtal och jag anser mig gjort mitt bästa av de förutsättningar jag gavs.

Väl hemma överraskade mina två systrar mig med bjudning på middag, med början hemma, ett glas vin till början i soffan. Sedan blev jag bjuden på middag med tillhörande öl, lägligt nog fick vi bordet bakom min spralliga arbetskamrat, kanske en av norra sveriges roligaste män. Vi hade sanslöst trevligt och en av mina närmaste vänner tillkom. Systrarna fortsatte på kalas och jag och vännen vandrade hemåt.

Så sanslöst fint av henne att tillbringa min födelsedag med mig. Känns så fint. Har fått en del presenter i dag, men avvaktar mera i morgon...

Summa sumarum en trevlig födelsedag med många oväntade människor som hört av sig på ett sätt eller annat. har sammanlagt 20 människor som uppmärksammat mig... Jag mår BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback