Mot norr...

Väskan packas och alkoholen är inhandlad, har nu även jag investerat i ett par super-slim-fit-firming-strumpbyxor.... Har en liten förhoppning om att de ska kunna uträtta underverk. Möjligtvis kan jag framträda som en slags Shakira-kopia efter att jag ålat mig i dessa åthållande strumpbyxor. Intressant.

Jag och tre tjejer ska på roadtrip, ännu längre norrut, närmare bestämt till björkarnas stad. Där vi ska bevista någon slags brännbolls-turnering med en hel del festande. Att spendera helgen i Umeå är första gången för mig, medan min föredetta tillbringat ett antal helger där. Antar att han anser mitt uppdykande en aning negativt. Jag har nämligen väldigt svårt att tänka mig honom tillsammans med en annan tjej och detta har vi haft åtskilliga diskussioner om. Häromdagen fick jag via sms veta att han tycker om mig, men inte på samma sätt som jag tycker om honom. Intressant att han kan veta vad jag känner...

Har idag även inhandlat ett par guldliknande, små, nätta skor. Kan inte annat än göra succe. Idag är första dagen i resten av mitt liv. Fick även åtnjuta en vacker välsignelse från en synnerligen alkoholpåverkad man som förklarade för mig att jag aldrig fick dricka GHB. Berättelser om död och olycka flöt ut ur hans mun och han bannade mig ännu en gång och varnade mig, han önskade mig ett långt och lyckligt liv för att jag var så söt och trevlig. Är det sanningen ur en drucken mans mun, jag väljer att tro på det denna gång.

Så, mot Umeå, see you there!

Kommentarer
Postat av: Fantasia

Jag hoppas att brännbollsyran var till din belåtenhet. Jag har varit där tidigare och det var roligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback