På bättringsvägen...

Ni som trodde att jag skulle klara mig från feber och sjukdom hade fel, jag har nämligen åkt på en rejäl förkylning. Sängliggandes från tisdag afton till onsdag afton. Ett dygn i sängen kan dock göra underverk. Redan idag börjar jag känna mig bättre och ska absolut återvända till arbetet imorgon, känns otroligt trist att ha missat två dagar av min första arbetsvecka. Jag som inte varit sjuk på ett halvår, måste absolut bli sjuk denna första arbetsvecka. Vad annars att vänta med mitt livsöde....

Eftersom jag varit sängliggande två dagar så har föga intressant skett i mitt liv som är värt att rapportera om. Livet är rätt stiltje, ska erkännas. Min mor har varit hit med livsmedel och glass för min överlevnad, så rart! Sedan har en bloggbekant återuppstått, vilket bringar lycka och glädje i mitt liv. Fantasia, välkommen tillbaka, du har varit saknad! Ser fram emot den nya iden i form av en slags trekant i bloggande.

Har längtat efter någon som velat ta hand om mig under min förkylning men ingen har frivilligt ringt på min dörr och erbjudit mig vård och tröst. Antar att jag måste vänja mig vid ensamma sjukdomsperioder i framtiden! Nu är det nog med att tycka synd om mig själv, en kopp te inför sänggåendet är passande!

Kommentarer
Postat av: Fantasia

Tack kära du.. och krya på dig ordentligt nu!! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback