Anställningsintervju! Leende Sara

Idag ringde min bedrövliga lånemobil och ett okänt nummer uppenbarade sig. Med professionell röst svarade jag med mitt namn och blev då meddelad att jag blivit utvald att komma på arbetsintervju. Så roligt att få komma på intervju, känner mig en aning bättre efter detta erkännande. Arbetet är antagligen rätt så krävande, som resesäljare med en hel del engelsktalande. Det är ett vikariat över sommaren i så fall, vilket passar mig utmärkt. Återstår att se om de gillar mig som person...

Jag har en tendens att prata för mycket när jag är nervös, jag fäller de konstigaste och mest underliga kommentarer i spänt tillstånd. Ber och hoppas att jag kommer känna mig lugn inför denna intervju. Dessa grodor som ibland hoppar ut ur min mun behövs inte under en arbetsintervju. Får skylla på Tourettes Syndrom om de ändå flyger ur mig.

Nu ska jag vila upp mig lite inför den förestående bowlingen.

Kommentarer
Postat av: linnea

Häääärligt! Hur känns det! Som att bli av med oskulden? =)

Postat av: Åsa

Men sara! Toppen nu kom du på en dålig egenskap, att du pratar mycket när du är nervös! Så om dom frågar efter det på intervjun så säg det eller säg som jag att jag är en dålig förlorare i spel! som vi har spekulerat i dess dåliga egenskaper! =)

2006-03-04 @ 18:39:15
Postat av: Fantasia

Underbart! Lycka till! Jag håller tummarna!

2006-03-06 @ 10:06:30
URL: http://blogg.passagen.se/sexfantasier
Postat av: WB

Tack för inlägget, och besöket hos mig. :)

Oj, bedrövliga lånemobiler vet jag ALLT om... Jag har en LLÅNG sån story i bakfickan.... om klantskallar i en affär... om inkompetens, ovilja att ta sitt ansvar... men skutigen - efter 1000 turer - fick jag min nya mobil... Sony V800.... jättenöjd...

Nåja, det är bara saker.... men det är kul när dom funkar... ;)

Länken är till min nya blogg, i bästa fall lite roligare läsning än den gamla tragikomiskka parodin på wennborn.bloggspot...

Kvinnodagen... jag bugar mig lite :o)

Sköt om dig!

2006-03-08 @ 21:04:39
URL: http://wb.blogg.se
Postat av: WB

Hmm...jo jag KAN faktiskt stava... Har lite för snabb repeat på mitt tangentbord tydligen :)

2006-03-08 @ 21:06:34
URL: http://wennborn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback