Mina drömfyllda nätter...

Jag har spenderat helgen på arbetsplatsen och kvällarna i hemmets lugna vrå. Frånvaron av ett spännande liv har skapat spännande nätter fyllda av diverse drömmar. Flykten från verkligheten under sömnen är välkommen men dock måste jag ifrågasätta mig själv med tanke på drömmarnas karaktär.
Natten till lördagen var min absoluta favorit. Mitt liv som är totalt fritt från passion, erotik och kärlek var åter fyllt av glädje, kärlek och bultande åtrå.

En manlig bekant dök upp ur intet in i mina drömmar och trots att jag aldrig sett honom ur den synvinkeln tidigare blev jag helt såld. I min dröm satt jag i hans knä, utan att vara för tung, smidig som en älva. Våra läppar möttes mjukt i varma kyssar och åtrån gick som stötar genom min utsvultna kropp. Mjuka läppar, ömsom krävande ömsom längtande tunga och smekningar som berörde mig djupt inne i själen. Sådana drömmar som man inte önskar vakna ur, vill somna om och leva i den världen för alltid. Vid uppvaknandet insåg jag hur mycket jag saknar kärlek, närhet och beröring. Har vi manliga prostituerade i Östersund?

Nattens dröm var av mer våldsam karaktär. Jag blev hotad av en galen man med stor pistol som förföljde mig genom nattens eskapader. Alltså ena natten med mjuk kärlek och andra natten våld och förföljelse. Men båda dock väldigt verkliga och medryckande... Trots allt så gillar jag dem, mina drömfyllda nätter...

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har då inte lyckats hitta dom än


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback