Indianer och annat gatufolk

I samband med en festival tillkommer ett stort antal människor av varierande härkomst. Man kan tycka vad man vill om indianer och annat gatufolk, men de är otroligt uppskattade från min sida. Inga kan få mig att känna mig så vacker och åtråvärd som de. Varje gång jag tar steget ut från min port så kommer uppskattande blickar och visslingar. Uppenbarligen är kulturen mer inriktad på att hull är vackert, och för några sekunder känner jag mig vacker. Annat än den elaka, hårda, svenska synen på runda kroppar. Behovet svenskar och då speciellt killar har att vräka ur sig elaka kommentarer är stort och jag får allt som oftast ta emot gliringar gällande min kropp. Precis som att jag inte är medveten om att jag är lite tjock....

Nej, jag följer med indianerna när de lämnar stan efter Storsjöyran och byter kultur, land och självförtroende!

Kommentarer
Postat av: Fantasia

Åh, jag som älskar runda kvinnokroppar. *L* Men visst är det underbart att få känna sig uppskattad ibland.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback