Huvudvärk igen

Vaknade nyss med huvudvärk igen. Denna Yranvecka verkar präglas av det. Jag var på Yran igårkväll och återigen betalade jag en halv förmögenhet för biljetterna men befann mig endast i öltälten där jag köper öl. Så enormt osmart man kan vara i dessa dagar av ansträngd ekonomi. Jaja, är huvudet dumt för kroppen lida, och huvudet.... Ska snarast gå ut på stan för att rensa huvudet och kanske träffa trevliga människor. Känns förträffligt att jag skippade efterfesten och gick hem och la mig istället. Tackar och bockar.

Skål!

Kommentarer
Postat av: flisan

hej flickan! saknar er alla redan, appropå efterfest så håller jag med om att det är ett oerhört ogenomtänkt tilltag så där da´n efter :-)
Min tågresa till s-vall gick i illamåendets tecken..suck suck

2006-07-30 @ 20:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback