Ligg med mig...

...är den mest frekvent använda uttrycket som förekommer i min bekantskapskrets. Sex, samlag, penetrering och knulla diskuteras i alla möjliga former, vid alla möjliga tillfällen. Det verkar finnas en allmän sexfixering inom den kvinnliga delen av min krets. Idag samlades vi vid TV:n, käkade kebab och tittade på porrfilm. Det är nästan komiskt...

Har druckit igen. Dessutom missbrukat min mobiltelefon igen, ringt samtal som inte borde blivit ringda. Den briljanta iden att bada på natten när jag kom hem, visade sig vara mindre genomtänkt... Vaknade till när den rann vatten över hela golvet och jag höll på att drunkna. Fasen, livsfarligt att fylle-bada. 

Är kelsjuk idag. Längtar efter närhet, hud och värme. Någon som smeker mig i håret och kysser mig i pannan. Ska nog dra mig tillbaka snart, läsa en god bok och dricka upp mitt vinglas.

Ligg med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback