Vuxentest

Jobb (1p) - Nej, inte för tillfället
Visitkort (1p) - Icke, vad skulle jag skriva på det? Sara, arbetsfri.
Konferens (1p) - Ja, har bevistat dyilka
Bor hos föräldrar (2p) - Nej, tack gode gud för det.
Vara sambo (1p) - Japp, har varit sambo med kärleken i många år, nu med syster
Vara förlovad (1p) - Nej, inte alls i närheten ens
Vara gift (2p) - Nej, har svårt att se det som en del av min framtid
Skild (3p) - Möjligtvis något jag kan åstadkomma
Äga villa (2p) - Faktiskt så äger jag ett hus.
Ha en bil (1p kombi + 1p) - Ingen bil och absolut ingen kombi
Hund (1p) - Inte det heller
Lån (1p) - Nej, inte ens ett fjuttigt telefonlån har jag.
Gemensam ekonomi (1p) - Endast min egen skrala ekonomi
Pensionsspara (1p) - Inte det heller, illa det här...
Storhandla (1p) - Nej, så smart är jag icke.
ICA-kundkort (1p) - JA, äntligen något vuxet
Använda rabattkuponger (2p) - Nej, är hopplöst dålig på det och uppenbarligen en ledtråd till min ekonomiska situation
Äga hushållsassistent (1p) - Nej
Äga diskmaskin (1p) -Ja, min stora kärlek.
Dubbelsäng (2p) - Hm, ja, just nu i alla fall
Ha julgran på julen (2p) - Nej
Gråa hår (1p) - Inte en chans.
Celluliter (1p) - Absolut
Prenumerera på morgontidning (1p) - Nepp, för kostsam lyx
Lösa sudoko (1p) - Sudoku, nej. Korsord, ja
Välja att inte svara i telefon (2p) - Ja, det är min favoritsyssla
Putsa fönster (1p) - Inget jag befattar mig med, tyvärr.
Svampplockning (2p) - Icke sa nicke
Långfärdsskridskor (1p) - Nej, törs inte med min balans
Parmiddag (1p) - Nej, svårt är jag inte är en del av ett par.
Vinprovning (1p) - Nej, men det skulle vara skoj
Danskurs (1p) - I wish, men nej
Partaja till gamla 70-talshits. Obs! Gäller ej om du är bög. (1p) - Jajjemen, blir som tvingad av sin umgångeskrets
Dricka konjak alt. calvados till kaffet (1p) - Inte något av den varan, dock gärna lte mjölk
Däcka före 23.00 dagligen (1p) - Har typ aldrig hänt...
Föredra soffan hemma före krogen/puben med bästa kompisarna (1p) - Hade varit en önskedröm att vara sådan, men det är jag ej.,..
Spela Bingolotto (1p) - Nej, inget jag lägger ner pengar på.
Tycka att Ernst Kirchberger är en riktig pudding (1p) - Inte i denna livstid
Ha höftproblem (1p) - Nej
Köa till Allsång på Skansen kl 7 på morgonen (2p) - Icke
Bli förundrad över "ungdomen idag" (2p) - Ja faktiskt, kan förundras över den bristande respekten för folk och egendom. Sen är jag lite rädd för dem också....

0-15 p "INTE gammal"
16-25 p " börjar barka ditåt..."
Över 25 p "Nu är du där"

Jaha, 14 poäng blev det.... Är lugnt för min del då än så länge.. Värre för
Lellelii som jag snodde detta testet från.

Kommentarer
Postat av: Lill syster

Oj oj oj.. jag tror inte att jag skulle få ett enda ja på dom där frågorna!! jag har nog kanske mycket kvar innan vuxen livet börjar!! känner mig liten nu ju!! :o(

2006-02-08 @ 13:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback