Vänskap och värme, härlig dag...

Antar att många av er undrar hur min första mat-dag har varit? Jo, med glädje ska jag berätta om den. Denna lyckans dag! Allt har gått som smort, med små lätta danssteg till härlig musik har jag dansat runt i lägenheten. Hängt tvätt, plockat undan och diskat lite har jag gjort med ett leende på läpparna, allt är så mycket lättare med mat som en del av vardagen. Så gott allting smakar också, så otroligt ljuvligt! Är dock noga med små portioner, vill inte få magknip denna fantastiska dag.

Fick besök av en söt vän som varit i Thailand i två veckor, hon kom in här och jag kände mig genast som ett bortglömt lik bredvid hennes bruna nuna. Berättelser och kort fick mig att längta långt bort härifrån, till varmare breddgrader och hetare liv. Hennes ressällskap var hennes pojkvän samt hans familj, när ska jag få utföra en sådan resa? Någonsin? Promenader på stranden, hand i hand, stanna för att kyssas och se varandra djupt in i ögonen. Mina tankar för mig långt bort från detta kalla län och fantasierna värmer mig. I och för sig skulle en promenad genom stan hand i hand med en älskade vara nog häftigt. Men, sikta mot stjärnorna, så kanske man når trädtopparna.

Min bruna, söta lilla vän hade med sig en present till mig från Thailand. TIll mig!! Jag blev så överväldigad och glad över denna present att tårarna inte var långt borta. Vilken fin gest från denna fina flicka.... Jag emottog en silverklocka med blå urtavla (vacker och smakfull) samt ett armband med en massa pärlor av någon slags guldfärg. Tack, vännen. Så glad har jag ej blivit på länge. Omtänksamhet gör mig varm i själen och jag känner mig återigen en aning älskad, om så ändå som vän.

Sedan dök flera vänner in och kramade mig och gratulerade mig till den avslutade fastan, vilket värmde mitt hjärta ytterligare. Vi bestämde oss för att ladda ner erotiskt material och ägnade större delen åt eftermiddagen åt att titta på porrfilm. Vilka unga kvinnor vi är, va?

Hela dagen har jag fått samtal, sms samt MSN som gratulerar mig och talar om mig för hur bra jag är. Vilken superb dag detta blev, i sanning. Snart kommer ännu en barndomsvän hit och vi ska umgås, mitt sociala liv är återigen verkligt.

Det finns en kvinna som visar intresse för mig, en vacker, snygg och sexig dam. Intressant att samtala med henne.

Ta hand om er alla mina hjärtevärmare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback