Onani - otukt?

Har just tittat på ett mycket intressant avsnitt av Insider med min idol, Robert Ashberg. Kvällens ämne var de kristna fundamentalisternas hat mot homosexuella och det stora puckot Åke Green, var en av gästerna. Trodde innan programmet att det var honom min största ilska skulle vända sig emot, men icke, istället var det en stort skämt till kvinna med fyra kilo hårspray som fick mig att skratta och gråta. Har aldrig insett att människor kan vara så inskränkta och ointelligenta i verkligheten. Hennes uttalanden om att homosexuella kunde bli fria från sin sexualitet genom frälsning fick mig att skratta, kan någon ens ta en sådan människa på allvar?

Många hänvisningar till Bibeln, den gamla saga som kristna anser är Guds ord. Min tro på Gud är obefintlig men jag tror att om det finns något sådant så hade han aldrig dömt ut en annan människas kärlek. Oavsett vilken den människan älskar. Denna osannolikt idiotiska kvinna påstår att all sex utanför äktenskapet är otukt, så även onani. Inser nu att jag bedrivit otukt, dagligen. Antar att min plats i den gudomliga himlen är utlottad till någon annan, levande i celibat och med händerna på täcket.

Men jag älskar otukt och tänkte fortsätta bedriva det. So long, suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback