Dildokalas

Har nyss hemkommit efter en mycket trevlig afton med damer, en erotiskt inriktad afton. Vi har nämligen deltagit i ett sexparty, eller dildokalas. Vi satte oss som publik och såg med förväntansfulla ögon på kvinnan som packade upp diverse sexuella redskap. Värdinnan bjöd på kladdkaka och saft, medans vi storögda och nyfikna kikade på de diverse massagestavarna som radades upp en efter en. Visningen började och vi fick smaka, lukta och känna på diverse massageoljor och glidmedel. Kaktus, saltlakrits, persika, äpple, gräddkola, you name it. Alla möjliga och omöjliga smaker och lukter fanns representerade.

Sedan gick det över till diverse saker som vibrerade och förtjusta utrop hördes, beundrande blickar betraktade de olika vibrerande äggen, fjärilarna och övrigt formade klitoriskittlare. Alla ville känna och vi prövade nog nästan allt på nästippen som enligt demonstratösen skulle vara känslig. Till slut kändes det som hela huvudet vibrerade. Då kom de efterlängtade massagestavarna, g-punktsstimulerarna och dildos fram. De snoppliknande leksakerna vandrade sakta genom gruppen av förväntansfulla kvinnor, vissa modeller mer populära än andra. Handbojor, filmer och en kräm för känsligare underliv visades även upp och beställningssumman översteg ett antal tusenlappar. Måste vara en lyckad afton för försäljningskvinnan, ett gäng så sexgalna unga damer som oss.

Själv beställde jag en del saker som jag i min ensamhet ska utpröva, blev dock inga par-leksaker på grund av min civilstatus som ensam kvinna. Men vem säger att man inte kan ha ett sexliv med sig själv? Jag ska definitivt utveckla mitt eget i alla fall, ser med stor förväntan fram tills dessa leksaker kommer.
Nu blir det till att lägga sig i sängen och drömma om dessa framtida livselixir.

Imorgon, eller redan nu är det alla hjärtans dag. Ensam, som för övrigt de övriga dagarna ska jag fira denna dag med mig själv. Lite kärlek eller i alla fall en tanke från någon skulle inte sitta helt fel.

Kommentarer
Postat av: Fantasia

Kikar in och önskar dig en glad alla hjärtans dag... och att du får det trevligt med dina nya leksaker *L*

Postat av: Madde igen

Hej igen.. såg det här inlägget o kunde knappt hålla mig för skratt. Jag va me på dildoparty nästan samtidigt som dig.. lite komiskt.. fast då i umeå.. tyckte det va synd att inte syrran kunde va me då hon bor i östersund.. men det verkar ju finnas där me :) ok sorry att jag svammlar på i din blogg här men kunde inte låta bli. Ha en bra dág! /Madde

2006-02-24 @ 11:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback