Blåsor i händerna

Sitter och varvar ner med Big Brother för tillfället, efter en dag med hårt slit hos min mor. En stor klädbyrå samt ett vardagsrumsbord har jag monterat. Har införskaffat blåsor i mina händer på grund av dagsverket. Men vad gör det? Har ju mottagit mat och snus som betalning för jobbet, rätt bra för mig och min ekonomi.

Alla hjärtans dag slutade trevligare än väntat, då jag fick mysigt sällskap. Mycket uppskattat! Dagen har i övrigt varit rätt händelselös, såg På spaning med Bridget Jones hos mamma och kände igen mig i många avseenden. Kan eventuellt ha hittat min jämlike i denna filmkaraktär.

Fryser så oerhört mycket, ska krypa ihop i soffan med en filt och kika på TV. Take care...

Kommentarer
Postat av: Fantasia

Sällskap på alla hjärtans? Det vill vi höra mer om!! *L*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback