Enorma likheter med "The Grudge"

Det är fint besök i min lägenhet för tillfället. Min kombo har en flickvän som är spanjorska men bor i Italien, vilket innebär att det är många olika språk som florerar här hemma. Hon blandar ihop lite olika språk, förståeligt med tanke på hur många hon egentligen kan. Men de traditionella kindpussarna och det energiska sättet bjuder hon glatt på. En humoristisk och mycket trevlig dam minsann!

Helgen som passerat var enormt trevlig med mina vänner, middag, mys och ett framträdande av min vän som hade enorma likheter med "The Grudge". Efter en sen natt i fredags med mat och dryck, dans och uteliv så vaknade hon upp i min soffa i lördags morse. Hennes hår stod åt alla håll, hennes ansikte utstrålade lidande av svår grad. Hon placerade sig själv på toalettgolvet eftersom det tydligen var den svalaste platsen i min varma lägenhet och sedan kröp hon sakta över golvet mot soffan med ryckiga rörelser. Jag har sällan skrattat åt henne så mycket, min älskade vän, The Grudge.

I övrigt har jag spenderat dagen på min praktikplats och åkt bil med en av mina handledare, vilket var ett äventyr i sig. Han var nämligen så trött att jag befarade att bilen och vi skulle hamna i diket. Snacka om att jag är en nervös bilåkare.... Nu ska jag försöka vila lite efter en lång men väldigt intressant dag!

Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback