Årets första julklapp

Vid hemkomsten idag så låg det ett litet handskrivet kuvert på min dörrmatta, verkligen inte varje dag. Det visade sig vara årets första julklapp som jag emottagit. En vacker femhundralapp, dubbelvikt inuti ett julkort. Det var min farmor och farfar som pliktskyldigast hade skickat mig en julgåva, antagligen efter utomstående påtryckningar. Dock en fin gest från deras sida, en gest som påminner mig om att jag borde besöka dem så snart jag har möjlighet. Min önskelista inför julen i övrigt innehåller önskan om kärlek, respekt och sex. Som varje år, utan framgång....

Kommentarer
Postat av: Linnea

Utan framgång? Nu får du allt ta och tänka över dina önskningar....det är accepterar jag inte!
Puss!

2006-12-20 @ 13:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback