Vi hade i alla fall inte tur med vädret

Premiären för tant-stavgången var idag. Min stödjande moder drog med mig ut idag, båda vandrade vi med stavarna under armen tills vi var utanför centrum. Rätt fånigt att vara fåfäng på det sättet, men så snart vi kom en bit från centrum satte vi igång och stavade. Från början var det rätt knepigt att få till rätt teknik, men snart flöt det på som om jag hade tantgenerna i mig. Vi promenerade på och njöt av tanken att detta ökade fettförbränningen med 40%. När vi gått 15 minuter så började det regna, inte dugga lite utan spöregna som attan. Vi bestämde oss snart för att vända och spenderade 15 minuter i hårt piskande, iskallt spöregn. Som sedan övergick till hagel. Händer väl bara oss, antar jag. Kan påpeka att min kropp var genomfrusen vid hemkomsten....

Vi hade i alla fall inte tur med vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback