Under 90!!!

Lördag morgon och jag har unnat mig en sovmorgon. Det som är mystiskt med mig är att desto längre jag sover desto tröttare blir jag. Jag skulle utan problem kunna sova hela dagen när jag väl börjat en relation med Snooze-knappen på mobilen. När jag väl masat mig upp ur sängen och halvdöd gått på toaletten fick jag för mig att väga mig. Försöker att inte gör det nu när jag är ute och rör på mig, eftersom det lätt blir missvisande. Men tänkte ändå, what the hell. Klev på vågen och till min enorma lycka så visar vågen på under 90. Under 90!!! Det var mitt första delmål. Och det har jag uppnått på endast en och en halv vecka. Vågen digitala siffror stod denna morgon på 89,6 kg. Jag bara ler!

Fick igår ett meddelande via MSN, min väg ut i verkligheten. Från en manlig bekant som uppenbarligen läser min blogg. Han skrev att jag hade inspirerat honom att börja röra på sig, hatten av för mig.. Känns ju kanon om jag inte bara motiverar mig själv utan även andra. Lördagen börjar bra!


Kommentarer
Postat av: Lellelii

Du är förbannat bra!

Postat av: Beckan

Jag ler, du är grym.... :=) Fortsätt kämpa, jag står vid din sida och hejjar....

2006-08-27 @ 22:17:33
URL: http://sascha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback