Lämna toapapperet hemma...

Min femte skoldag började bra eftersom jag inte behövde vara på skolan förrän kl 10 så passade jag på att duscha, äta min morgonshake i lugn och ro samt dricka en kopp kaffe. La kanske ner någon extra minut på mitt utseende och mina kläder. Promenerade iväg till skjutsen nöjd och belåten, kom till skolan med huvudet högt ända tills en klasskamrat sa: "Usäkta mig, men du har papper där" Så pekade han diskret på min stjärt där en toalettpappersbit strategiskt hade placerat sig innanför byxlinningen och hängde ner över min bak så där enormt sexigt. Tur att jag kan skratta åt mig själv!

Igårkväll gick jag ännu en sväng med stavarna, måste säga att det känns vansinnigt mycket roligare än vanliga promenader och jag tycker på något sätt att tiden går så mycket fortare. Plus att vetskapen om allt bra med stavgången ger mig styrka att ignorera yngre tjejer i tonårsåldern som skrattar öppet. Jag är en stolt stavgångerska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback