Gå dit näsan pekar

Som jag tidigare berättat så har min otursförföljda syster brutit näsbenet och har senaste halva veckan vandrat runt med en lite krokig näsa och konstant smärta. Idag var det dags för återbesök och som den fina syster jag är följde jag med på sjukhuset som ett moraliskt stöd. Efter en oerhörd väntetid tillsammans med en mongolid och en halvdöd gammal man med uppenbara hörselproblem fick hon komma in till läkaren. Flera läkare tillkallades och med våld försökte de bryta tillbaka den krokiga näsan. Efter detta tillgrepp kom hon ut, blå/röd om näsan och om möjligt ännu mer sned. De hade beslutat sig för att kalla in henne på operation på måndag. En så kallad skönhetsoperation. Allt detta för en fånig vurpa på krogen.
Ska nu få i henne lite Ipren för att lindra den enorma smärta och hålla henne sällskap, jag och min hunger.

Svårt för min älskade syster att gå dit näsan pekar

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Det låter jobbigt. Vilken snäll syster du är!

Postat av: Fantasia

*skratt* Förlåt att jag skrattarmen den sista meningen var rolig. Hoppas att din syster snart blir fräsch igen. Ha en trevlig helg. Kram på dig!

2006-08-18 @ 11:25:34
URL: http://blogg.passagen.se/menageatrois

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback