Sunny day

Ännu en sådan solig dag när allt är sådär fånigt vackert, våren är på framfart och snön försvinner sakta men säkert. Vi bjöds på en långlunch på jobbet så jag och grabbarna drog in till city, satte oss på en uteservering, jag åt en glass och vi betraktade människor som flanerade på stan. Som vanligt när jag är inblandad blir samtalsämnena långt ifrån rumsrena, denna gång diskuterades bland annat analblekning. Ett fenomen som inte ligger mig så nära, har svårt att förstå meningen med denna behandling.

Nästa torsdag ska jag för första gången deltaga i en teamfest med mitt nya team, fick idag ett uppdrag att skriva ner en fråga om mig själv som ska användas i en frågesport, allt i syfta att lära känna varandra. Frågan är vilken fråga jag ska skriva ner om mig själv... Lite rolig kuriosa om mitt liv kanske, vad nu det skulle vara som hänt i mitt rätt händelsefattiga liv....

Fortfarande ingen sysselsättning till påsk och planerna som diskuteras omkring mig blir altmer intensiva och avundsvärda. Vad tusan ska jag hitta på, min första påsk som singel och ensam. Med betoning på ordet ensam!

Nu är det säsongsfinal på Desperate Housewives och jag njuter av stunden samtidigt som jag sörjer inför tisdagarnas tomhet i framtiden. Denna serie måste vara ett av de största mästerverk som skapats.

Ber om er allas hjälp att fundera ut ett tema för sommarfesten som jag är med och ordnar på jobbet... .
Tacksam för tips!

Kommentarer
Postat av: Fantasia

Analblekning? Intressant ämne! *skratt*

Postat av: linnea

Men söta du!
Det är på fyran reklamen går! hurry hurry!
Puss

2006-04-12 @ 10:01:31
URL: http://lellelii.blogg.se
Postat av: Åsa

Glad påsk på dig tjejen!!!

2006-04-13 @ 09:38:42
Postat av: Fantasia

Kikar in och önskar dig en glad påsk... Kram

2006-04-13 @ 12:58:32
URL: http://blogg.passagen.se/menageatrois

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback