Min tillfälliga frånvaro

Min tillfälliga frånvaro bör förklaras och förklaringen är rätt simpel. Uppenbarligen anser min bredbandsleverantör att fakturor ska betalas för leverans av internetåtkomst. Märkligt.... Slarvig som jag kan vara till min personlighet har jag missat fakturan, summa summarum, mitt bredband är tillfälligt avstängt. Nu är fakturan betald och jag avvaktar en återuppstart snarast.

I övrigt består mitt liv av arbete, sömn och arbete. Har även varit på en teamfest, sjungit sånger, gjort en thailändsk sallad, spillt jäger på teamledaren samt dansat lite. Fredag afton nu och jag ska dricka ett glas vin, kika på TV och slockna i soffan. Livet på en pinne!

Take care så återkommer jag med mer frekventa rapporter om mitt liv så snart mitt bredband åter är funktionellt....

Kommentarer
Postat av: malin

Att dom ska vara så jäkla noga! Ditt lilla bidrag till deras stora företag gör nog ingen större skillnad skulle jag tro..oförskämt av dem! Leva utan bredband?? Det går ju inte..jag har försökt de senaste veckorna och jag har gått och blivit knäpp..are.

Postat av: Fantasia

Sickna snikna ena! *L* Väntar på din återkomst!

2006-04-22 @ 13:11:13
URL: http://blogg.passagen.se/menageatrois
Postat av: Linnea

Din tillfälliga frånvaro var lite väl lång för mig.... uuuuttråååkaaad! =)

2006-04-25 @ 13:44:13
URL: http://lellelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback