Ska ta med mormor på krogen....

En oförklarlig söndags-känsla har smugit sig på mig idag. Mycket möjligt att det har med vin-intaget som skedde igårkväll. Konstigt att desto mer man dricker desto törstigare blir man. Vem kunde ana att rödvin gav huvudvärk.... Mycket trevlig afton dock, med Sex and The City som grund. Omgiven av damer, mangoraya-doft och underbart shiraz-vin.

Imorgon ska jag göra ett socialt experiment. Mina två yngre systrar, min mor och min mormor ska tillsammans gå på After Work. Undrar vem av oss som får mest uppmärksamhet, om min mormor kommer smälta in? Jag ser fram emot detta evenemang och delar gärna med mig av resultatet i ett senare skede. Min mormor är tuff och cool, men hur ska hon hantera en stimmig after work. Fortsättning följer imorgon kväll då jag gärna delar med mig....

Åh, är sådär kramsjuk idag som bara jag kan vara. Får lägga mig och krama min syster, kanske ligga sked lite. Man tager vad man haver....

En superb afton önskas er alla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grandma rocks!

2005-12-17 @ 02:04:38
Postat av: blow

mormor röjjer!

2005-12-17 @ 02:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback