Måste bara tillägga...

Att jag är glad idag. Sitter här i min enorma soffa och ler så där fånigt som bara jag kan göra...
Har just läst min väns blogg, ja där ser man, nu är du uttalat min vän... 
http://lellelii.blogg.se
Hon beskriver mig som otroligt charmig och rolig. Att det bara finns en av min modell...
Mitt hjärta sväller och leendet förblir både brett och fånigt. Det är så värmande, speciellt när denna unga kvinna är så fin och humoristisk. Tjejen, nu blev du officiellt min vän! Love to you!!!

Sen har jag bytt till en Anna Ternheim-dag. Kändes mer som mig idag. Hennes röst och texter berör mig djupt inne i mitt nu uppvärmda hjärta. Uppenbarligen kan inte mitt humör sänkas idag, kommer bara på mer och fler anledningar för mig att vara glad och lycklig.

Jag efterlyser ägaren till de ursnygga Fornarina-jeans som ligger ensamma och bortglömda i min soffa. Vill damen återse dem så kontakta mig gärna!

Blir man glad över lite, då har man mycket att vara glad över. Mitt nya ledord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback