Hur kan man vara så rastlös....

Ännu en dag har snart passerat, med ovanligt mycket rastlöshet i kroppen. Jag har till och med skurat under badkaret idag och det vill inte säga lite om min sinnesstämning. Jag tvingade mig till och med upp ur sängen innan klockan klämtade tolv slag, vilket för mig är en stor bedrift i dessa dagar av arbetsfrihet. Sedan har jag trampat runt i lägenheten som en skållad råtta, ömsom korsordslösande, ömsom läsande Sacos "guide till att välja yrke och utbildning". Känner mig dock inte tillräckligt stimulerad i min vardag....

Försökte uträtta en del ärenden vilket slutade med att jag shoppade till mig själv och ej en enda klapp blev inhandlad. Börjar misstänka att  jag är en ond människa som inte bryr mig om andra, inser dock snart att det inte är sant, då mina tankar ständigt upptas av andra. Min föredettas mystiska bortavaro ur mitt liv, min mammas storslagna flytt och dess konsekvenser och min systers arbetsbelastning som jag betvivlar är endast av godo.
Nej, jag är helt klart en varm och känslig människa som hyser stor omtanke om mina nära och kära. Vill tillägga att jag även är djupt engagerad i min nära väns löneförhandling. Kanske livs-coach vore ett yrke för mig? Finns det en marknad i Östersund, tro?

Jag blir galen på min osociala tillvaro, ska kanske börja gå runt på stan och snacka med okända människor, eller kolla om det finns någon dagbingo för mig och alla pensionärer.
Mycket av min rastlöshet har att göra med att jag inte har bredband nu, det kallas väl för dagens i-landsproblem.... Ska införskaffa mig en virknäl och ett par meter garn så kanske jag trivs mer med min vardag och sysslolöshet. Det sägs att handarbete är det bästa för själen. Let's try it!!

Så, ingen kärlek och ingen närhet idag heller, dock närkontakt med underdelen av badkaret. Livet kunde vara mer skoj!
Simma lugnt alla i cyberspace!




Kommentarer
Postat av: Best regards,Best regards

Check this:
buy hydrocodone buy prozac wellbutrin

2007-03-03 @ 13:02:41
Postat av: f

fff

2007-03-24 @ 03:30:36
Postat av: f

fff

2007-03-24 @ 05:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback