Frusen in i märgen

Tisdagen samt kölden har kommit till stan. Det bränner i mina öron nu efter en promenad på stan med min prins Oskar. Självklart så tog Sara inte på sig mössan, utan ville istället vara snygg i håret. Det straffade sig själv, fy satan vilken kyla.... Är huvudet dumt, får kroppen lida.

Så Oskar har varit här idag och intagit mitt liv som en orkan, den killen har energi han minsann. Som vanligt inledde han vår träff med att lägga mig ner på golvet, dra upp min tröja samt sin egen och lägga sig med sin mage mot min. Sedan lägger han huvudet på mina bröst och bara myser. Man undrar bara hur han ska vara vid 16 års ålder! Han älskar mig, det lilla livet. Så skönt att få så okomplicerad och rak kärlek!! Han försökte även förklara för mig att tamponger ska man ha i stjärten... haha... Tänk hur jag har missuppfattat det tidigare.

Dagen har förövrigt varit fylld av korsordslösande, läsande och kramande. Har lånat en bok som jag med stor nyfikenhet snart ska börja läsa. En mycket fin människa har rekommenderat den och jag anser att fina människor har fin smak och därför även innehar fin litteratur. En tanke från min sida i alla fall....
Människor med en vacker insida värmer ett förövrigt rätt stelfruset hjärta! Inte att förglömma den även vackra utsidan.

Ta på er mössa för guds skull. Det är inte coolt att frysa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback