Utseendet på dessa skulle få min mormor att känna sig omodern

Vi ska ju åka utomlands i juni och jag börjar så smått inse att jag borde ha en bikini. Gick glatt in på La Redoute för där har jag hört att hippa människor handlar sina kläder. Spanar in en hel drös med snygga bikinis men ingen som passar juvren som jag begåvats med. Ser då att det finns en avdelning som kallas "stora storlekar", perfekt tänkte och glider in. Helt plötsligt så fanns det bara ett fåtal modeller att välja mellan och utseendet på dessa skulle få min mormor att känna sig omodern. Så att ni vet, om man inte har standardstorleken på bikinis, då vill man gärna klä sig jävligt fult också...

Hetaste strandutstyrseln i Turkiet?!


Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

ja det är så jäävla trist så man spyr

Postat av: eriika

we are some lucky fellahs med stora begåvningar..... :P

men i juni har mina 75J förhoppningsvis krympt till en 75C, iaf om jag får bestämma storlek själv.

jjävlarrr va jag ska shoppa lös påå BHar å bikinis, typ på HM.. och lindex.. och alla NORMALA affärer. skulle statoil ha, jamen visst fan skulle jag köpa där med.. BARA FÖR ATT JAG KAN .. OCH RYMS :D

2011-03-24 @ 23:25:02
URL: http://headtrips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback