Undrar ni om jag lever och vad jag gör?

Undrar ni om jag lever och vad jag gör?

Jag är tillbaka på jobbet, spenderar dagarna med att arbeta mig in i uppgifter igen och dricka fyratusen liter kaffe. Har stora kaffedarren varje kväll. Varför jag inte bloggar är för att jag vill undvika datorn på kvällarna och bara pussa på den vackra dottern som spenderar dagarna med sin far. När hon inte pussas och myser med mig så är hon fullt upptagen med att ställa sig upp emot ALLT, sätta sig ner och ställa sig upp igen. Tar några små steg när hon håller i stabila saker och kryper så enormt fort att jag inte hinner följa efter. Hon har hunnit bli åtta månader och säger titta ibland, skrattar väldigt mycket och älskar att umgås med släkten. Vi har bokat en resa till Turkiet i juni och det kommer bli enormt roligt, då vi är 11 personer som åker. De bästa människorna jag vet!

Uppdatering ur livet. Ses snart igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback