Skulle så gärna vilja skriva något gulligt inlägg om Alla Hjärtans dag

Skulle så gärna vilja skriva något gulligt inlägg om Alla Hjärtans dag och hur jag städar, planerar och ska överraska mannen. Men, det kommer inte att ske. Istället ska jag springa efter "Den galna bebisen" hela dagen och vaka så vi slipper fler blåmärken och skador. Jag har en liten känsla av 'Varför?' idag...

Varför...

har jag så ont i nacken att jag knappt kan röra mig?
orkar jag inte städa denna svinstia?
kan inte Sally sova längre än 30 minuter i sträck?
blir aldrig hemmet barnsäkert, hur mycket jag än går och säkrar?
är dagarna så långa?

Så, jag bjuder på en dålig dag i det Erikssonska livet!

Kommentarer
Postat av: Tina

Ett stort hjärta till dig Sara. Ordspråket Små barn, små bekymmer, större barn, större bekymmer stämmer här. Jag förstår till fullo. Ibland är det bättre att vara mamma när man VET att de blir där man sätter dem, men nu när ni begåvats med en liten pärla som utvecklats i raket fart ja då blir det inte så att hon sitter där ni sätter henne. Som jag skrev igår. PUST. Stor kram till mamma Sara.

2011-02-14 @ 18:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback