Överhuvudtaget noll bedömningsförmåga

Jag har den senaste tiden insett ett problem. Jag har verkligen noll avståndsbedömning, noll mängdbedömning och ja, överhuvudtaget noll bedömningsförmåga. Om någon undrar hur långt något är så snackar jag bort det eller gör en kvalificerad gissning som oftast visar sig diffa enormt mycket. Jag kan helt enkelt inte se det!
Om jag kör bil så törs jag aldrig köra ut från en utfart om det ens syns en bil, för jag kan inte tänka om jag hinner före eller inte, därför står jag kvar. Ibland tutar människor på mig och jag skäms, men vad fasen ska jag göra?! Självklart är detta inget stort problem, men störigt är det! Kanske är detta anledningen till att folk alltid tycker att jag överdriver?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback