Dag 14 - de snyggaste killarna jag vet

En dag sent igen - helgerna är verkligen inte min blogghöjdpunkt...

Det här tycker jag är skitsvårt. Jag har inga direkta favoritkillar, skådisar eller sångare som jag älskar. Jag tycker inte att de klassiska "pojkarna" är snygga, de vältränade och söta som många tycker är sexiga. De små lammkötten tilltalar mig inte alls och idoldeltagare som anses lyckade ger mig kväljningar.

Som jag skrev förut så har jag alltid haft en liten crush på Lars Winnerbäck, han är en mycket speciell kille som jag både beundrar och förundras över. Hans mystiska och blyga leende får mig att bli alldeles varm. Därför är han snygg!

Winnerbäck och det mirakulöst härliga leendet.



Vince Vaughn är en annan, för mig, speciell kille. Han är lång, stor och manlig. Manlighet gillar jag!

Vince med ännu ett härligt leende.



Sen har vi det senaste tillskottet, Jon Hamm.

Jon Hamm som Don Draper i 'Mad Men'



Och självklart, han som är snyggast. Min sambo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback