Skrev under papper att Jonatan är den som befruktat mig

Imorse var vi på socialtjänsten/familjeenheten och skrev under papper att Jonatan är den som befruktat mig och att vi vill ha gemensam vårdnad om den lilla som kommer ut sedan. Kvinnan var trevlig och det fortlöpte bra innan hon frågar om vi vet vilket kön det är. Nej, svarar vi leende. Hon frågar då om hon får säga något om det, hon hade nämligen jobbat i Afrika och lärt sig se vilket kön det är där. Jaa visst, svarar jag glatt och undrar vad som nu ska komma. "Jo, om barnet är en tjej så sägs det att det tar skönheten från mamman. Och jag tror att det är en tjej i din mage". Chockad svarar jag bara: "Eeeh, jag har hört det också". Tack för det, socialtjänstkvinna!  

Förresten såg vi en vit hare skutta förbi när vi kom ut, betyder inte det tur?


Kommentarer
Postat av: eriika

haha men snäll tant

Postat av: Helen

VA?? Sa hon så på riktigt?? Men kärring och va dum i huvudet!!! Fy fan

2010-05-06 @ 18:17:32
Postat av: Sara den rara

Japp, hon sa så på riktigt. Jag blev helt chockad faktiskt! Men skrattar hellre än gråter... :)

2010-05-06 @ 19:45:32
URL: http://sascha.blogg.se/
Postat av: towis

trevlig kvinna ;)

2010-05-06 @ 21:19:57
URL: http://towis.blogspot.com
Postat av: Natalie

Hej Sara! Måste bara börja med att säga att jag fullkomligt älskar din blogg, känner igen mig i så mycket och du skriver så bra och ohämmat ;)

Angående denna märkliga kvinna blir jag stum, arg och skakar bara på huvudet av förundran... iq på denna??? Jag har en av varje och kan inte förstå att det var nån skillnad på min skönhet. (om det var brist på den eller överflöd av den låter jag dock vara osagt, men inuti sprudlade jag och kände mig vacker BÅDA gångerna iaf) släng bort den kommenteren bums!! Kram från fd jobbarkompisen ;)

2010-05-06 @ 21:35:20
Postat av: anouk - Gravid

Hahahaha men vadfan vilket miffo.

Förressten så trodde jag pappan skrev på faderskapsintyg efter ungen kommit?=/

2010-05-07 @ 10:39:07
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Sara den rara

Tack Natalie! Vad glad jag blir över att höra att du gillar min blogg. Verkligen sketaglad. :)

2010-05-07 @ 11:06:04
URL: http://sascha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback