Låt mig vara i ungefär ett år, Tack!

Jag var helt inställd på att bjuda er på en magbild idag, men modet svek så det blir ingen. Jonatan är helt enkelt ingen mästerfotograf, eller var det jag som inte var något modellämne? Möjligen en kombination. Jag trodde att jag under 9 månader skulle få slippa utseendefixeringen och vikthetsen. Men icke, det debatteras vikt mer än någonsin i gravidkretsar och på forum. Jag ställer mig utanför och försöker att inte ens lyssna/läsa/svara... Jag har brottats med min vikt sen jag var 13, låt mig vara i ungefär ett år, Tack!

Kommentarer
Postat av: Tiger

Oj. Nej. Fy. Nu ska du inte tänka på vikt! Jag har gått upp, och säkert pratat om det. men för första gången i mitt liv utan panik. Låt självkänslan rusa i blodet, ni har skapat ett liv för fan! Mycket viktigare och vackrare och TYNGRE än vad vågen nånsin kan visa.

Postat av: Sara den rara

Ja jag försöker verkligen :) Och det kommer säkerligen att gå bra. Vissa dagar är man bara less! Tack för de värmande och peppande orden!

2010-02-02 @ 09:28:42
URL: http://sascha.blogg.se/
Postat av: Elenor

Jag gick upp 30 kg och dras med 10 av dom kg än (2½ år har gått). Jag ville inte hller gå upp i vikt men va sjutton gör man när dom bara kommer som ett brev på posten? Bry dig inte om vikten, bara du o bebis mår bra.

2010-02-02 @ 19:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback