Vi har bara börjat att skapa vår familj, vi har ett helt liv framför oss!

För drygt två år sedan så lyssnade jag på denna låt, med tankarna snurrande i huvudet. Kyss mig inte, det kommer bara leda till nåt ont. Skulle jag våga falla för den manliga varelse som nästlat sig in i mitt liv? Skulle jag våga släppa kontrollen och falla, älska honom... Nu delar jag inte bara mitt liv med honom, utan vi har även skapat ett liv som bor inne i mig.
Vad vore jag utan dig? Är så oändligt tacksam för att du älskar mig mest när jag beter mig som sämst. Att du kysser bort mina tårar när jag gråter mig tröstlös över oväsentliga ting och mitt inre blir för tungt för att bära själv. Att du respekterar mig så mycket, trots att jag kastar saker omkring mig när jag är arg och sprider ord av hårdhet omkring mig. När du ser på mig med kärlek i ögonen och jag för några sekunder tror på att jag är vacker och den enda i världen för dig! Nu vet jag hur kärlek ska vara, är så lycklig för att jag vågade då jag lyssnade på denna låt och tänkte i timtal... Tack Jonatan! Tack för allt du ger mig, vackra du. Jag vet att du inte bara är perfekt som sambo, du kommer även att bli den bästa äkta mannen och den mest underbaraste pappan.
Vi har bara börjat att skapa vår familj, vi har ett helt liv framför oss!


Kommentarer
Postat av: Karin

KÄRLEK!

Postat av: Ellen

Åh va vackert! Pirrade i hela mig när jag läste det.

2010-04-20 @ 18:20:22
URL: http://snabel.blogg.se/
Postat av: eriika

aww :]

2010-04-20 @ 18:20:25
URL: http://headtrips.blogg.se/
Postat av: Sandra B

Så fint skrivet!

2010-04-20 @ 18:46:43
Postat av: anouk - Gravid

Åh vad fint.

2010-04-21 @ 09:15:23
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Jana

Så vackert att jag nästan fäller en tår.

2010-04-21 @ 12:30:57
Postat av: Jessica

Jätte fint skrivet Sara. Jag blir rörd och jag är så himla glad för din skull, du förtjänar verkligen all lycka kära kusin.

2010-04-21 @ 14:27:26
Postat av: Tiger

Underbart! Det är precis så det ska kännas!

2010-04-21 @ 17:03:51
URL: http://tigertips.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback