Blogg jag läser först

Det var år och dar sedan jag gjorde något liknande, men kunde inte låta bli. Anouk har utmanat mig :)

Blogg jag läser först: Jag läser alltid min egen först, eller rättare sagt så kollar jag om någon annan läst den. Sen läser jag faktiskt Anouk, bokstavsordning och allt.

Blogg jag har hört talas om mycket men aldrig läst: Alla dessa unga tjejer som är "kända", orkar inte bli förbannad så jag hoppar över att läsa bloggarna. 

Första bloggen jag började följa: Lelles blogg, det var förövrigt hon som inspirerade mig att börja för snart fem år sedan. Nu har hon en bloggpaus och är i Thailand, men annars är det en höjdare!

Bloggare jag beundrar & varför: Tiger. Jag har följt hennes olika bloggar genom åren och hon får mig ofta inspirerad, engagerad och berörd. Nu är hon även mamma, och delar med sig av sina erfarenheter.

Fördelar jag fått tack vare bloggen: Jag har "lärt känna" en del människor på ett annat plan, fått mycket värme och vänskap. Dock aldrig en enda present, vilket är skönt, så slipper man deklarera ;)

Då hatar jag att blogga: När jag inte är nöjd med vad jag skriver, när jag känner mig dålig på att skriva och mina inlägg är intetsägande och meningslösa.

Då älskar jag att blogga: När jag får många kommentarer och när människor reagerar på ett eller annat sätt. När jag berör eller inspirerar.

Denna blogg följer jag utan att veta varför: Hmm, har nog ingen sån. Slutar att läsa om de inte är intressanta. Ibland läser jag dock fredrikolausson, utan att veta varför...

Jag utmanar: Tiger, Towis, Kickan och alla som känner sig manade


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha skulle bli svart for mig att gora den dar.. din blogg ar den enda jag laser :D Miss U <3

2010-04-23 @ 11:28:23
Postat av: anouk - Gravid

Aaaw. rörd



Spännande att hitta t nya bloggar på detta sätt:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback