Mitt liv är istället fyllt av vampyrer och mystik

En stor nackdel med att inte kolla på TV är att man missar det sociala snacket som går på jobbet, bland vänner och på bussen. Jag bojkottar Idol med smått efterblivna wannabees, orkar inte se på några hemmafruar som har huvudet fullt med skit som sedan debatteras friskt i alla medier. Mitt liv är istället fyllt av vampyrer och mystik. Jag läser vampyrböcker skrivna av Stephenie Meyer och ser på True Blood... Men jag trivs så här och lägger mig inte i diskussioner om unga sångare som alla glömt bort om ett år eller äckligt rika hemmafruar som inte gjort ett handtag i livet.


Kommentarer
Postat av: Lelle

Mer vampyrer till oss! I alla former!

Postat av: Anna

Me Love :-D

2009-09-22 @ 19:31:01
URL: http://makeupartizt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback