Nej, olyckliga tiderna var de skrivande tiderna.

Jag har funderat en hel del på varför jag inte skriver i bloggen numera, men så kom jag på det. Hur intressant och spännande är mitt liv nu egentligen? Ska jag skriva om jobbet, nja, förutom grymma arbetskamrater som alltid får mig att skratta så händer det nog inte så mycket spännande. Och hur less blir ni inte på att höra om att jag är kär och lycklig hela tiden. Nej, olyckliga tiderna var de skrivande tiderna. En stor nyhet är att jag ska klippa mig och färga håret på torsdag, ni som känner mig vet att det aldrig sker annars. Så, håll i era tummar och hattar!

För övrigt tänkte jag starta projekt viktnedgång för 34:e gången. Vi får se hur det utvecklar sig!

Kommentarer
Postat av: Karin

Sara lilla, det är ALLTID intressant att läsa om dig ;)) oavsett om du skriver om det där (jävla) H1 eller din (störigt) underbara pojkvän! Haha! :))

2009-01-20 @ 18:55:30
Postat av: BecKAn

Haha, jag håller med:=) Skriv bara mera... Å jag hejjar alltid på dig. Du är min idol! Puss

Postat av: Elin

jag också :) saknar dig (och ditt bloggande) :P

2009-01-26 @ 20:15:07
URL: http://pelans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback