Det pirrar i mig och jag kan inte förstå att han är min...

Han kommer in i min lägenhet med ett charmigt leende, mannen som jag letat efter och drömt om. Han omfamnar mig och kysser mig ömt, innan vi sätter oss vid bordet där han spenderar sin lunch tillsammans med mig. Vi pratar och skrattar, jag trivs och glädjen av att leva gör sig påmind. Vi förflyttar oss, dricker kaffe och pratar om veckan som kommer. Helt plötsligt fastnar min blick vid hans ansikte, jag slås av hur vacker han är och blir varm i magen. Han är så vacker att jag vänder bort ansiktet, så som Lady gör när hon och Lufsen har sin kärleksmiddag. Det pirrar i mig och jag kan inte förstå att han är min...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag sitter och fån-ler som Dummer gör i Snövitklippet på julafton...:)

Postat av: S

Vilken underbar känsla.. :)

2008-05-13 @ 18:34:49
URL: http://in-a-rollercoaster.blogspot.com/
Postat av: Veronica

guuud va härligt!!! =)

2008-05-14 @ 18:13:31
URL: http://veronicalindman.blogg.se
Postat av: Per

Haha tönt!

2008-05-15 @ 02:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback