De hänger i gäng, kastar flaskor, brölar

Nog för att det är istidskänsla idag, men i helgen var det varmt och med värmen kommer någonting annat. Pojkar i åldern 12-18. De hänger i gäng, kastar flaskor, brölar, cyklar runt och skriker efter människor. Det är som att de alla legat i kokonger under vintern som nu kläckts och dessutom förökar de sig utan andras inblandning. Som en riktig science fiction... Som den uppenbara tant jag stundtals är så är jag rädd för dessa varelser och vet inte alls hur jag ska bemästra dem. Vitlök, krucifix, vapen?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Testa att prata med dom, då försvinner dom snabbare än en kall cider på midsommarafton... :)

Postat av: Bengan

Hej Sara!

Ja det är märkligt med dessa gäng sokm verkar som tussilago tycka om att hänga på det mest underliga av ställen. Kanske är det en epedemi eller en av 2000-talets tsunami?

Vem vet och vem blir klok på det?
Men tycker om det gör jag icke!

Kram
Bengan

2008-05-19 @ 10:32:09
URL: http://bengans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback