Vilken känsla det är att åter ha internet

Hemma igen!! Vilken känsla det är att åter ha internet, täckning på mobilen, någonstans att krypa undan och mina egna saker.

     
Här har jag spenderat veckan

När vi inte manglade våra psyken så spelade vi kort, sjöng singstar, avlägsnade hår på våra kroppar, bastade, hade snöbollskrig, skrattade åt dåliga skämt, åt god mat, sov och letade efter mobilnätet som var obefintligt. Jag har saknat min dator, min musik och framför allt min säng och dess sällskap. Jag har en lindrig nackspärr som jag gärna blir av med inför en ledig helg.

Efter veckan som varit fylld av mental och själslig utveckling på ett nykteristställe så känner jag mig nödgad att nu öppna en öl, liksom bara för att...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback