Jag erkänner mig härmed vara en snusktant

Jag erkänner mig härmed vara en snusktant. Med viss skam i sinnet, dock. Jag kikade som så många andra kvällar över till "Paret som aldrig ler" och ikväll var det action på hög nivå som gjorde att jag inte kunde sluta titta. Hon gick runt i lägenheten med drömmande steg så som många kvällar tidigare. Men denna gång stannade hon till i hallen, bara någon sekund, innan hon sakta kröp ur sin tröja, knäppte upp sin BH och gled ur sina byxor och trosor. Där stod hon stilla ett tag, helt naken, som för att få en reaktion av något slag. Han tittade upp en stund, betraktade henne, innan han återvände till TV:n igen. Hon fortsatte in i vad jag tror är duschen, som jag inte kan se. Han satt kvar i soffan, helt oberörd. Jag vill inte ha det så, jag vill aldrig ha det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback