"Funderar du på om du ska gifta dig eller skjuta dig?"

Tankar om framtiden är vad som snurrar mest i mitt huvud för tillfället. Hur ska min framtid se ut? Det är ju nämligen bara jag som kan välja vägen jag ska vandra på, och jag hittar fasen inte i den enorma dimma som brett ut sig. Det är väl som 26-åring dags att bestämma sig för vad jag ska syssla med. Trots att jag har förmodligen världens bästa karl vid min sida och alla möjligheter i världen så är det svårt att välja. Som en vän sa idag: "Funderar du på om du ska gifta dig eller skjuta dig?" Det är väl ungefär så. Fast nej, inget av föregående alternativ är aktuella för tillfället. Jag väntar tills mannen kommer hit och kryper in i hans famn så försvinner alla funderingar och det är bara nuet som gäller.
Tack för att du finns!

Kommentarer
Postat av: Lisa

MMM!!! du skulle varit med hjärtat! men men det kommer fler tillfällen :-) kul att träffa dig...synd att det blev så kortvarigt... kramen till dig.. och du...du vet innerst inne vad du vill göra...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback