Vänner har en förmåga att göra det oväntade

Vänner har en förmåga att göra det oväntade, erbjuda det extra och sätta guldkant på tillvaron. Igår kväll fick jag en otrolig välbehövlig myskväll, helt bekostad av Lelle. Det bjöds på flertalet chipssorter, dipsåser och lösgodis, allt toppad med lite Ramlösa och ett fantastiskt sällskap. Vi startade med amerikanska sitcoms för att senare gå över till Kustbevakarna där vi hade ett kollektivt dreglande över Nils. Efter det såg vi film, som förvisso inte var den bästa jag sett, men ändå blev så bra med sällskapet och diskussionerna under tiden. Tack Lelle, för att du ser vad jag behöver och bjuder mig på sociala höjdpunkter i dessa tider av ekonomisk misär. Jag ska bjuda tillbaka, men kan vi ta det om några år när jag återhämtat min skrala kassa....?

Kommentarer
Postat av: Lelle

*fniss fniss*

Postat av: Anonym

Nästa vecka kommer Nisse och hälsar på så jag tänkte ta med han in till stan på marité, bara ett tips...=)

2008-06-02 @ 14:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback