Någon som är sugen på att bli vältränad och snyggare?

I höstas gick jag in med allt jag hade för att träna. Gymkort införskaffades, kläder likaså och motivationen var på topp. Jag körde hårt och gav mig inte, trots mindre motgångar och svallande hull. Periodare som jag är med träning så kom svackan, lika förutsägbart som vinterförkylningen. Återtog träningen efter nyåret som så många andra tills jag åter tappade fokus och prioriterade andra saker i livet. Nu har jag dock insett att det är onödigt att varje månad lägga ut en liten men ändå märkbar summa på något som jag inte utnyttjar. Jag får inga gåvor eller omnämnanden trots mitt sponsorskap. Så, därför efterlyser jag härmed någon som vill ta över mitt träningskort på Jocks, för att slippa anmälningsavgift och dylikt. Än är det inte för sent för att bli fit inför sommaren....

Någon som är sugen på att bli vältränad och snyggare? 


Kommentarer
Postat av: Lelle

Ååååh, jag vill ju, vill, vill inte, vill, vill inte, inte.. jo... njae.. vill... in... GAAAH!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback