Somnade med fyrtio lösa A4-papper

Jag blir så arg på mig själv ibland, jag vill ge mig själv en örfil som heter duga på samma gång som jag inte törs. Innerst inne är jag en aning rädd för smärta. Varför är jag då så arg på mig själv? Jo, klockan är drygt 21:00 och jag har just vaknat i soffan. Utan att jag ens minns det så har jag slocknat i soffan, kring kl 19 borde det vara. Det är som att all litteratur som har med skolan att göra är sövande. Försöker febrilt att hålla mitt intresse och engagemang uppe, utan större framgång alltså.
Eftersom jag somnade med fyrtio lösa A4-papper i handen som sakta spred sig kring min kropp, flög under soffan och hamnade i total oordning. Somnade med dessa och vaknar upp två timmar senare. Vem törs slå vad om att jag får en vaken natt? En vaken natt utan studier kan jag tro, förmodligen fortsätter jag min jakt efter en ny tatuering, det är vad jag fått bidrag till av mina vänner i födelsedagspresent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback