Kan jag fortsätta leva mitt härligt oansvariga singelliv?

Två dagar kvar som tjugofyraåring, sedan har jag ofelbart passerat min egen åldeersgräns, jag är 25 och vuxen. Känns lite stressigt att växa upp på två dagar. På lördag morgon är jag en vuxen kvinna och således tvungen att ordna till mitt liv. Eller, är det bara jag som fastnat vid en fix idé. Kan jag fortsätta leva mitt härligt oansvariga singelliv? Jag ska i alla fall göra en tårta till mig själv, hylla mig själv litegrann för att jag överlevt till denna ålder...

Just när saker och ting faller på plats, så kommer det alltid ett bakslag. Men jag har vant mig nu så världen går inte under, den vibrerar lite bara. Fick ett samtal idag angående en faktura från mitt förra fastighetsbolag, det härliga fastighetsbolaget som tydligen aldrig kommer släppa taget om mig. Gud, vad de måste sakna mig och mitt inkomstbringande leverne. Jaja, det ordnar sig alltid!

Kommentarer
Postat av: Siss

Vill oxca va meeee.... :(

2007-05-17 @ 13:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback