Vaknade med huvudvärk imorse

Igår kväll fick jag och mina vänner den stora äran att besöka Marité, sommarpremiär och allt. Det var en lång afton som började redan kl 19 och varade till sena natten. Närmare bestämt runt tre-tiden vill jag minnas. Eller ja, minnas och minnas, ska sanningen fram så är minnet inte med mig under senare delen av kvällen. Lite oklart kring hemgången ska jag erkänna, framför allt varför jag lämnade kvar jackan i garderoben. Vaknade med huvudvärk imorse och två likasinnade vänner i soffan, lite äggskal på bordet och en kall lägenhet.

Lite vin hann vi med innan utgången

image30

image31

Ute var det drinkar, vänner, mat, musik och andra trevligheter

image32

image33

image34


Beklagar den dåliga kvaliten på korten, min mobilkamera är i tveksamt skick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback