Skrattar tyst för mig själv, mina blogginlägg

Jag kliver upp med en lätt huvudvärk. Skrattar tyst för mig själv, mina blogginlägg, så ärliga, så mystiska. Funderar ett tag på att radera dem, stannar upp och tänker; Nej, varför då? Detta ska ju vara ärligt och äkta. Mer ärligt och äkta kan väl inte förekomma. Ok, de är kvar. Men skratta inte åt mig. Inse tidpunkten vid införandet och att det fanns en öl innanför västen, eller ja, det gröna linnet som jag bar igår. För övrigt så är jag inte så missnöjd med vikten som kan tyckas, jag har tappat 4 kilo de senaste veckorna, det är min ångest inför att möta min barnmorska som gör sig gällande. Det finns ingen människa som kan få mig att må så dåligt, som henne, den elaka häxan. Hon har ringt mig, på min mobil, och försökt boka upp en tid på måndag. Är det möjligt att jag kan ha ångest redan nu? She's from hell!


Kommentarer
Postat av: Linda Morge

Förstod jag verkligen rätt, att du är gravid? Eller varför är du rädd för barnmorskan? Om du dricker när du är gravid så kom ihåg att fortsätta mata barnet med öl och vin i nappflaskan sen. Annars kan ju ungen få abstinensbesvär vet ja.
Det är så klart inte lika skadligt med alkohol för ett fullgånget barn som det är för ett icke färdigutvecklat foster, med härna, hjärta m.m. som ska utvecklas.
Men det där med barnmorskan kanske bara var ett skämt? Ursäkta moralpredikan
i så fall.
Välkommen att besöka min blogg där jag skriver om den farliga förlossningsrutinen TIDIG AVNAVLING
Mvh Linda Morge


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback