Gulle dig, snygga försäkringsbolagsman!

Ska man skratta eller gråta? Jag har nyss beställt en ny laptop och i onsdags hämtade jag ut den, fylld av lycka. Det var kärlek vid första ögonkastet och jag älskade datorn med stor inlevelse. Så stor kärlek att jag bestämde mig för att ta med den i den medföljande väskan, till en vän. Någon har lyckats trampa på väskan med datorn inuti, till följd att datorskärmen är totalt förstörd. Otur eller? Jag blev så matt över mitt liv i några minuter innan jag ringde till försäkringsbolaget. Där en trevlig man hjälpte mig och skrattade åt min otur innan han bekräftade att jag skulle få en ny dator. Enbart självrisken på 1200 pengar behöver jag stå för. Vilket inte är så lite för mig, men det ordnar sig... Gulle dig, snygga försäkringsbolagsman!


Kommentarer
Postat av: familjenboije.blogg.se

Är runt o kikar lite... Du skriver bra! :-D
/Moa

2007-01-20 @ 22:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback