Ikväll har jag varit sådär lagom singel-tragisk

Ikväll har jag varit sådär lagom singel-tragisk. I sällskap med lite vin har jag sett sex timmar Gudfadern, en dokumentär om kokain och lagt pussel på internet. Men dessa ensamma lördagskvällar är underskattade, jag har haft tid att fundera över ett flertal saker, jag har letat information på internet, ansökt om ett bonuskort på Hemköp samt insett vilket bra liv jag har egentligen. Det enda som stört mig en aning är dessa högljudda människor utanför mitt fönster som skriker och väsnas, jag ser sannerligen fram emot att flytta om ett par veckor. Idag har även en sten fallit från mitt hjärta, en sten som legat och gnagt i över ett år. Summa sumarum, livet är rätt bra och jag är nöjd...

Kommentarer
Postat av: Lelle

Hade du ansökt direkt på mitt jobb hade du fått en hel falukorv som gåva!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback