En rödnosad ren som sägs vara en helt vanlig

Någonting har hänt. I alla år har jag varit en konsekvent motståndare till julmusik av alla slag. Skulle inte för mitt liv kunnat tänka mig att lyssna på det i mitt eget hem, för att inte säga njuta av den. De senaste dagarna har jag kommit på mig själv att sjunga om en rödnosad ren som sägs vara en helt vanlig (även om jag misstänker att han har svåra alkoholproblem), om bjällror som klingar och om att jag sett mamma hångla upp den utklädde mannen med vitt skägg. Dessutom har jag ett begär av att spela Absolute Christmas. Jag känner mig skamsen och tror mig veta hur min coola lillebror kände sig när mamma kom på honom med att kunna olika dansbandsgrupper... Är detta början till slutet?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, jag känner igen mig i det där. Iår är första gången jag julpyntar sedan jag flyttat hemifrån! (Om man inte räknar den ensamma adventsstaken som jag hade ett år, men den stod kvar till mellan midsommar ochg Yran det året och jag lärde mig av misstaget...) Kul att lära ikapp på din blogg! :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback